ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه از 9 تا 17

قوطی چهارگوش چیست؟

قوطی چهارگوش از پرطرفدارترین قوطی‌های فلزی به شمار می­ رود که دارای ابعاد متنوعی بوده و استفاده فراوانی در صنعت دارد. قوطی چهارگوش فلزی در دو نوع غذایی و غیزغذایی تولید می ­شود. به طور معمول، این قوطی های چهارگوش فلزی در صنعت غذایی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده غیرغذایی این قوطی ها نیز، برای محصولات شیمیایی، کشاورزی و روغن‌های غیر خوراکی معمول‌تر است.

قوطی چهارگوش فلزی، نوعی بسته‌ بندی‌ جدید در عرصه محصولات فلزی به شمار می­ رود. شیرینی جاتی که قرار است صادر شوند، درون این قوطی­ های فلزی قرار می ­گیرند که مهم­ترین مشخصه‌ قوطی‌­های استفاده شده برای بسته بندی شیرینی­جات،  طرح و ابعاد این قوطی های فلزی است. این نوع قوطی ها باید دارای لاک غذایی باشند.

تولید قوطی چهارگوش

قوطی چهارگوش در اندازه ها و شکل های گوناگونی تولید و روانه بازار می گردد و مصارف متعددی دارد. این نوع قوطی برای استفاده در موارد بهداشتی، غذایی، تزئیتی و با بهره گیری از موارد اولیه تولید می گردد. در تولید این قوطی ها، استاندارهای لازم رعایت می­گردد.

فواید قوطی چهارگوش فلزی

  • معمولا مقاومت بالایی در برابر ضربه ­های خارجی دارد.
  • قوطی چهارگوش فلزی در برابر درجه حرارت بالا مقاومت بسیار زیادی دارد.
  • از مقاومت فوق­ العاده ای در برابر نفوذ رطوبت، نور و اکسیژن برخوردار است.

قوطی چهارگوش فلزي که برای بسته­ بندی مـــواد شـــيميايي مورد استفاده قرار می­ گیرد، از ورقه ­های آهن بـــا پوشش قلـــع اندود درست شده است و در تولید آن از مکانيســـم دربنـــدی مضاعـــف، برای متصل کردن ســـر يـــا کـف بـــه بدنـــه، استفاده می­ شود.

این قوطی ها، سه تکـــه دارند که اتصال این تکه­ ها به وسیله دربنـــدی صورت می ­گیرد. در این مرحله حتما باید  فاکتورهای مهمی مورد توجه قرار گیرند کـــه مانـــع از نشـــت مـــواد يـــا فـــرار گازها گردد. چون از این قوطی­ های فلزی برای نگهداری مواد شیمیایی استفاده می­ شود که بـــا حلال هـــای قـــوی، اســـيدها و مشـــتقات نفتـــی و ســـموم کشـــاورزی ســـر و کار دارنـــد، بنابراین نيازمنـــد مقاومـــت بالا در برابـــر نشـــتی مـــواد هســـتند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *